ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Dokaz i uvjerljivost

Dokaz i uvjerljivost

Kada potencijalni kupci čitaju Vaš napisani sadržaj, Vi želite biti sigurni da Vam vjeruje na svako napisano slovo Vašeg teksta. Vi predstavljate krajnji proizvod – kakav god on bio. Ako ta osoba ima i malo sumnje u Vaš tekst prodaja neće biti izvršena. Iako je sistem “pre dobro da bi bilo istinito ” pa makar i bio podatak istinit vrlo vjerojatno prodaja neće biti izvršena.

Uz ovaj uvod sigurno si postavljate pitanje: Što ja mogu učiniti da povećam percepciju samog vjerovanja?

Prije svega Vi morate kupcu predstaviti njegov oblik percepcije ali naravno pritom morate biti sigurni da je Vaš tekst istinit i vjerodostojan svega napisanog.

Ovdje ću navesti neke testirane metode koje Vam mogu pomoći:

Ako radite sa već postojanim klijentima koji već znaju što vi nudite i imaju sigurnost kupnje preko Vas ne dopuštajte da sami istražuju Vaše proizvode i ono što Vi kao jedan prodavač nudite.

Natjerajte ih da stanu sa istraživanjem, neka prekriže ruke, razmisle i kažu, “Da. XXXX prodavač me nikad nije prevario. Njemu mogu vjerovati.”

Priložite im dokaze od drugih zadovoljnih kupaca. Budite sigurni da ste im ponudili valjanje podatke na koje se mogu obratiti i upitati za taj isti proizvod koji ste već prodali. Uvijek – ali uvijek morate imati pozitivnu reakciju za proizvod koji ste prodali. Naravno bilo bi zgodno da možete priložiti i sliku osobe koja je zadovoljna kupovinom vašeg proizvoda. Totalno je nebitno ako je povratna (pozitivna) informacija od nepoznate osobe. Povratna informacija NE SMIJE biti laž i MORA BITI dostupna ljudima koji su zainteresirani za Vaš proizvod.

Potkrijepite vaše tekstove sa činjenicama i istraživanjima za Vaš proizvod. Budite sigurni da ste priložili sve mogućnosti koje su potrebne da Vaš tekst bude što profesionalniji.

Za direktni mail ili pismo ne stavljajte bezvezne slike, slike koje prikazuju bogatstva. Jednostavno priložite sliku profila osobe zadovoljnog kupca. Priložite mogućnost da osoba sa kojom komunicirate ima mogućnost pitati već postojećeg kupca za mišljenje o Vašem proizvodu.

Ako imate pri ruci upišite tekst tj citirajte osobu koji je Vaš prošli kupac napisao da pohvali proizvod koji ste mu prodali.

Ako je moguće citirajte osobu koja je već pohvalila Vaš predmet prodaje.

Ako ste Već do sada prodali ili znate da se proizvod prodao u desetke tisuća komada navedite izjavu 10 tisuća ljudi sigurno nije u krivu što su već preuzeli ovaj predmet…

Ako ste u mogućnosti uključite povrat novca. U većini slučajeva to je najveći dio prodaja stvari u trgovinama i trgovačkim potezima. U koliko nudite povrat novca u koliko se ljudima ne svidi proizvod lakše se kupac odlučuje za kupovinu istog.

Ako ste u mogućnosti dodajte iskustva trećih osoba tipa:

Spyware je bez pitanja porastao u zadnjih 6 mjeseci! Postao je prva meta za naša računala.
- IME osobe koja je definitivno zaslužila svoje mjesto na informatičkoj sceni (izjavu stvarne osobe)

“Jednostavno kliknite na banner i instalirajte si program koji će Vaše računalo zaštiti od neugodnih stvari na internetu sa kojima se često susrećete.”

Trik je da jednostavno ljude zamislite i da dođu do zaključka da njima to jednostavno treba da se zaštite.

Da li ste vidjeli što sam ovime želio napraviti ?

Citirao sam osobu koja je stručnjak u nekoj domeni i pretvorio sam njegovu izjavu na svoju stranu. Naravno morate obratiti pozornost na copy right weba sa kojeg uzimate dio teksta.

Ne znam da li u izjavi teksta kojeg sam upisao možete osjetiti dozu straha kojom poručujem da bi anti spyware program jednostavno bio neophodan dodatak Vašem računalu.

Dokazano je da će ljudi generalno rađe izbjeći muku da bi zadržali zadovoljstvo pa stoga zašto to ne iskoristiti kao svoju prednost?

Objavite navalu o svome projektu tj proizvodu. Pomaže da se makne predodžba “pre dobro da bi bilo istinito” sindrom. Vi stvorite imaginaran pristup koji je jednostavno refleksija onoga što želite da se dogodi za Vaš proizvod. Jednostavno da napravite predodžbu da ste ispred svih.

Recimo pokušati ću dati jedan primjer:

“Sigurno mislite da je ovaj teniski reket pravo čudo – i je. Ali moram vam reći da čudo ne dolazi samo po sebi.
Na ovaj reket sam se navikavao gotovo 2 tjedna. zapravo kad sam ga prvi put uzeo u ruke bio sam očajan. Kada sam se riješio mišljenja da je promjena bila kriva onda sam tek shvatio koji je osjećaj držati pravi reket u ruci. Serviranja, voleji, skraćene lopte, sve je to bio dio mojih novih poboljšanih udaraca kada sam se jednostavno na njega naviknuo. Stari reket jednostavno je prošlost i tek sam sad vidio koje potencijale mogu izvući iz sebe.”

Ovdje je jednostavno tendencija da za svaki proizvod izvučete najbolji dio samoga sebe da prikažete proizvod koji je jednostavno naj traženiji u Vašoj poslovnoj budućnosti. Mislim da je to jednostavno razlog gađanja žice koju trebate naći za Vaše korisnike.

Nije li jednostavno osvježavajuće kad netko stoji pred gomilom i znate da je uspio od ničega napraviti nešto. Ne zamislite li se sami i jednostavno želite biti na njegovom mjestu? Drugim riječima jednostavno gomila počinje biti podređena i jednostavno želi vjerovati svemu što ta osoba piše i govori.

Jedna stvar na koju morate obratiti pozornost ako stavljate datum isteka ponude po nekoj promotivnoj cijeni ili dostupnosti predmeta ili softwarea, je da jednostavno to ne mijenjate. Zašto to kažem? Možda prvih 2,3 ili 4 a možda i desetak stvari koje budete predstavljali jednostavno ne prodate ali u budućnosti ćete stvoriti krug ljudi koji će redovito posjećivati Vaš blog ili koji će dobivati Vaša pisma i na njih možete uvijek računati kao potencijalne kupce kojima će biti zanimljivo vidjeti da vi jednostavno ili se držite svog načela ili jednostavno prodajete svoje proizvode i to vam daje veći rejting kod potencijalnih kupaca.

Izbjegavajte zanose koje sam spomenuo u već napisanim tekstovima. Držite se protokola..

Dosta je napisano u ovoj temi … nova tema uskoro slijedi …

2 komentara: