nedjelja, 30. listopada 2011.

Unesite u njihove emocije pravi gumb


Unesite u njihove emocije pravi gumb


Naslov ovog posta možda Vam zvuči zbunjujuće ali pošto pročitate slijedeći tekst biti će Vam sve puno jasnije.


Ovo je dio gdje se istraživanje stvarno isplati. Prije nego postavite odgovarajuće poveznice ili gumbove, prvo morate znati što oni predstavljaju.


Prvo pokušajte shvatiti sljedeću priču pa će Vam biti jasno na što točno mislim:


Čovjek je došao u auto salon kupiti auto (neću spomenuti u koji auto salon niti koje je marke auto u pitanju ali ću karikirano napisati tekst). Razmišljao je kupiti auto koji bi koštao otprilike između X.XXX,XX EURa i 15.XXX,XX EURa a imao je spremne novce. Došao je do prodavača koji ga je pitao kakav auto želi. Čovjek je jednostavno rekao kako voli brze aute ali ga jednostavno zanima jeftinija solucija koja mu daje sigurnost na novi auto ništa pretjerano. Gledali su auto za X.XXX,XX i uz priču prodavač je shvatio da je čovjek poslovan koji nema žene, djece ali ima curu koju želi začarati svojom financijskom raskoši i autom kojeg bi tek kupio. Isto tako jednostavno čovjek želi svim svojim prijateljima pokazati raskoš financijske mogućnosti. Naravno prodavač je skužio osobu i priliku.


Recite mi što Vam se najviše sviđa na (autu koji je puno skuplji) ovome autu?


Njegova brzina odgovori kupac..


Prodavač je jednostavno zbrojio 2 + 2 i okrenuo priču u sasvim drugom pravcu. Počeo je jednostavno objašnjavati čovjeku da je baš taj skuplji auto bolji za njega. Rekao mu je kad Vas ovako gledam jednostavno mislim da Vam ovaj auto više pristaje. Ovim autom jednostavno ćete zasjeniti prijatelje, Vašu curu i sve koji Vas znaju. Mislim da je ovaj auto stvoren za nas.


Nedugo zatim konačan ugovor je i napravljen i kupac je kupio skuplji auto ...


Koja je poanta priče? Poanta priče je ta da kada prodavač skuži gdje je kupac osjetljiv i da ni sam ne zna što točno traži pokuša istražiti i jednostavno pronađe pravi trenutak kada osobi prilaže "gumb" za prodaju. Jednostavno je svoje gumbove usmjeravao tamo gdje je kupac bio naj osjetljiviji. Predočio je umjetnu sliku kupcu i jednostavno ga podsvjesno nagovorio na kupovinu skupljeg auta. Prodavač je u samom startu razgovora prepoznao da može odraditi posao bolje nego je sam kupac zamislio tj prepoznao je priliku da je kupac možda i imao namjeru kupiti skuplji auto.


U ostalom čovjek je u razgovoru spomenuo da želi zadiviti sve oko sebe pa je to samom prodavaču uvelike olakšalo borbu za svoj plijen.


E sad, gdje se istraživanje isplati?


Dobar prodavač zna kako pitati prava pitanja koja će mu dati odgovor da ubaci odgovarajuće "gumbove za prodaju". Kada pišete svoje tekstove na žalost Vi nemate taj luksuz i jednostavno ne znate potrebne informacije ali zato Vi morate predpostaviti koja su ključna pitanja, potrebe i želje za vaše moguće kupce. Ako dobro ne odradite svoju domaću zadaću jednostavno će posjetitelji Vaših stranica rađe zadržati svoj novac nego kupiti proizvod.


Zapamtite dobra recenzija prodaje proizvod.


Zapamtite da ljudi ne vole prodavati !
Ljudi rađe kupuju !


Ljudi kupuju jer je jednostavno to poriv svih ljudi. Emocionalno su u današnje vrijeme vezani da kupuju jer je u današnje vrijeme sve pred određeno reklami i to im se jednostavno nameće samo po sebi.


Jednostavno budite sigurni da svoje emocione porive držite za sebe a posjetiteljima date ono što oni žele.


Sad ćemo se okrenuti pisanju mail-a. U svakom slučaju kada pišete neko pismo ili mail za prodaju nečega jedno se nemojte prepustiti zanosu i sažaljevanju. Pišite onako zanosno kako Vi želite pristupiti samoj prodaji. Zamislite si tu osobu ispred sebe sa zadatkom da proizvod koji nudite i prodate.


Ne promišljeni zanos ili samosažaljevanje se ne prodaje dobro. Neki manje iskusni pisci često pokušavaju kompenzirati svoje ne znanje ili ne razumijevanje određenog teksta ili poruke sa nekim ne primjerenim prilozima i tu dolazi do blokade koja je na žalost ne premostiva.


Uf... Ako posao ne odradite kako treba jednostavno proizvod nije potreban.


Neki prilozi jednostavno nemaju svoje mjesto u određenim tekstovima i ako se dobro ne rasporede oni nikako nemaju smisao..


Mislim da čete se složiti sa mnom ako ne pohranite Vaše pismo i ne pročitate ga barem 3-4 puta nećete napraviti ništa. Ako pametno razmišljate svakim novim čitanjem naći ćete dio teksta koji treba izmijeniti. Ako pročitate još 5 puta opet morate naći dio koji treba obraditi.


Zapamtite u koliko često šaljete takve poruke određenim ljudima jednostavno će doči do zamora osobe kojoj sve to šaljete i oni će se jednostavno odmaknuti od Vas...


To nas dovodi do novog prijedloga ...


Nema komentara:

Objavi komentar