petak, 21. listopada 2011.

Usredotočite se na njih, ne na sebe

Usredotočite se na njih, ne na sebe

Kada osobe pročitaju Vaš oglas, brošuru, pismo itd., jedina stvar koju će se pitati je: “Što oni mogu meni ponuditi?”

Ako im Vaš tekst ili reklama odmah ne kaže vaš oglasni materijal završit će u smeću prije nego ste to mislili.

Puno oglašivaća naprave tu grešku. Fokusiraju se više na sebe i svoju kompaniju. Pokušavaju prikazati koliko su dugo u tome poslu, koje su ima najveće mušterije, koliko su godina potrošili na istraživanje tržišta i još mnogo gluposti koje nisu potrebne.

U stvari, to su potrebne i vrlo važne stvari ali one se trebaju prikazati tek nazovimo ga krajnjem kupcu. Zapamtite kad je reklama zabačena u smeće prodaja je izgubljena.

Kada pišete svoju obavijest pomoći će Vam da zamislite da pišete pismo starom prijatelju. U biti je često koristim sliku koja opisuje moj profil (moga posla) budućnosti. Što bi mogao reći da ga uvjerim u svoj proizvod. Kako mogu ciljati prijateljevo razmišljanje da ga uvjerim da mi pomogne?

Kada pišete prijatelju Vi koristite uzvišenje na Ti ili Vi (Vaš…). Kada pokušavate uvjeriti Vašeg prijatelja možete reći: “Znam da Ti misliš da si već ovakvo nešto vidio, ali mislim da bi Ti ovo trebao vidjeti i znati o čemu se zapravo radi…”

Također možete pisati i u drugom licu pa recimo možete napisati:
“Kao internet marketing prodavač za vaš proizvod mogu vam savjetovati da mirno sjedite kod kuće znajući da sam Ja prodao više tisuća raznih artikala putem interneta.”

Dakle, kako se možete fokusirati na njih?
Drago mi je da pitate jer slijedeći je nastavak pisan o tome …

Nema komentara:

Objavi komentar