srijeda, 26. listopada 2011.

Naglasite DOBITKE, ne značajke

Vaš zanat patentirajte i prodajte

Zarađujte novce sa svojim zanatom. Naučite što napraviti da najbolje prodate. Saznajte kako naći više kupaca koji žele kupiti proizvod koji Vi sami izrađujete. Naučite kako promovirati bilo koji proizvod. Radi – Garantirano. Knjiga je na engleskom ali svakom novom korisniku u marketingu trebala bi biti jedna od obaveznih knjiga na polici ili u računalu.

Naglasite DOBITKE, ne značajke

Što bi bile značajke?

* Auto prođe xxx kilometara za tank goriva
* Branici su napravljeni od gumiranih naplataka modernog dizajna
* Ljepilo na bočnim plastikama je otporno na sunce, vlagu …

A koji je DOBITAK ??

* Ušteda na gorivu od prosječnog auta i do 6 L
* Nema zagađivanja okoliša
* Lakoća vožnje auta nemjerljiva je sa ostalim autima
* Auto je hibridan
* Auto koji će Vas nadživiti …

Nadam se da sam Vam bio jasan sa tim primjerima jer jednostavno kupca ne zanima na prvi pogled svi detalji. Prvo što mu padne u oči su stvari kojima može olakšati prvenstveno sebi a onda da se o tome može i pričati.

Vratimo se dobicima…


Recimo da prodajete skupi sat.
Kupcu jednostavno ne želite govoriti o detaljima koji se nalaze u satu.
Koliko će sat kasniti sekunda u narednih 2 godine. Nećete mu govoriti što piše na poleđini sata koji se u ostalom i ne vidi. Jednostavno morate imati drugi pristup…

Prvo što ćete napraviti je približiti mu sat očima vrlo jasno i ubjediti ga da je sat kao stvoren za njega, općenito za sve. Sat je jednostavno predivan, kazaljke i brojevi na satu toliko su jasni da nema potrebe da se napreže da vidi koliko ima sati. Jednostavno sam sat i ručke koje ga vežu oko ruke predivno će pristajati na svaku vrstu robe koju će ta osoba nositi. Jednostavno sat će plijeniti pogled drugih ljudi.

Neka zamisli kako će ga bolja polovica drugačije gledati sa tim sitnim ali pravim modnim dodatkom…
Prvo što morate je ubijediti osobu da je to sat idealan za njega. Kada to postignete onda je sve ostalo u Vašim rukama i jednostavno onda dolaze detalji u pitanje jer nikad ali nikad ne smijete ostati bez teksta.

Ako Vas i počne prekidati i postavi pitanje jednostavno mu odgovorite ako znate gdje ste stali i nastavite sa prodavanjem proizvoda.
Jednostavno kada se istrošite i vidite da je stvar dovedena pred gotov čin vrijeme je da počnete pričati o sitnim detaljima sata ali u detalje da Vas kupac jednostavno prekine i kaže UZIMAM !

Glavni i osnovni cilj je da svoj proizvod prikažete kao DOBITAK za kupca.
Kada se recimo vežemo za čitatelje vaših stranica fokusirajte se da vidite koja su njihova potraživanja, njihove želje. Jednostavno kada shvatite koji je to dio teksta da ste ga približili dovoljno da kupi određeni proizvod umetnite gumb ili poveznicu koja će ga odvesti tamo gdje želite da kupi to..

Kako to učiniti ?

Tekst koji slijedi bolje će Vam to prikazati.


Nema komentara:

Objavi komentar